1. 12. 2010

Sladký výprask

Svoji zvláštní náklonnost k sousedce,kterou jsem nazýval "tetičkou", jsem objevil během večerů, kdy mne měla na hlídání, ač mi bylo již patnáct let.Rád jsem ji tajně pozoroval. Když u nás zůstala, nosila černý, lesklý župan a těsně před spaním se převlékala do noční košile, přičemž jsem ji pravidelně šmíroval. Nabízela mým očím vše, co se mi líbilo. Byla vysoká, měla hnědé vlasy, pevná prsa, dlouhé a dobře tvarované nohy, ale nejvíc mne vzrušovala její nádherná, velká zadnice, která se pod upnutým oblečením pěkně rýsovala.. Nosila většinou vypasované kalhoty z černé a lesklé kůže a zadek se jí nádherně leskl. To vše dělalo mé city k ní natolik složité, že jsem se jich občas sám děsil. Byl jsem přece jenom hodný chlapec. Většinou jsem snil o tom, že od ní dostávám trest za nějaké provinění. Nejodvážněji jsem si pohrával s myšlenkou, že mi napráská na holou, v tom směru jsem spřádal nejdivočejší výpraskové fantazie. Toužil jsem ovšem po lekci v soukromí. Štěstí mi přálo,když rodiče odjeli na týden mimo Prahu. Sousedka mě měla pod dozorem a dokonce jí bylo řečeno, že mi může i sem tam „nějakou plácnout“, když bude potřeba. Když jsem zůstal s tetou sám, začal jsem zlobit, abych si vymohl výprask, ale potrestání se nedostavilo. Teta mě pořád považovala za hodného chlapce, který působí trochu problémů. Až po týdnu marného úsilí jsem dostal nápad. Mými omezenými schopnostmi psaní na stroji jsem naťukal dopis, jakoby od třídní učitelky, s tím,že: ,,...Váš syn byl přistižen při velmi nevhodném chování. Pozoroval sprchující se dívky větracím okénkem. Prosíme, potrestejte ho, podepište dopis a uveďte způsob jeho trestu. Pokud se rozhodnete netrestat ho, vraťte tento dopis nepodepsaný a jeho případ předám škole. S úctou …, Přišel jsem večer domů, zkusil jsem nasadit svou nejnešťastnější tvář, chvíli jsem vzlykal, dokud jsem nedocílit správně zničené nálady a pak jsem dal dopis tetě. Pečlivě si ho přečetla, zdvihla jedno obočí a přísně si mě prohlédla. "Co si myslíš, že s tím mám udělat?" Řekl jsem, že nevím, ale rozhodně nechci, aby se případ předal škole, protože bych z toho měl problémy. Chvíli přemýšlela  pak mi sdělila: "Existují dvě možnosti. Buď budeme švindlovat, nebo tě doopravdy potrestám .. třeba i výpraskem, opravdu ti napráskám. Čemu dáš přednost?" "Tetičko… lhát se nemá.," odpověděl jsem jí se slzami v očích."Radši mě potrestej, jak uznáš za vhodné." "Dobře, nabízím ti zákaz používání gramofonu, nebo .." krátce se odmlčela-„výprask. Vyber si." "Jestli ti to nevadí, beru radši ten výprask. Je rychlejší." špitl jsem a usilovně se snažil tvářit dál nešťastně, protože jsem měl chuť výskat radostí. No dobrá, výprask dostaneš večer před spaním," ukončila debatu azačala dávat na stůl večeři. Nemusím ani říkat, že jsem byl tak vzrušený, až jsem skoro ani nemohl jíst. Po večeři jsem umyl nádobí a pak mě poslala do mého pokoje, abych se převlékl do pyžama a čekal na ni. Udělal jsem to tak a pak jsem jako jiné večery rychle vylezl oknem ven, oběhl jsem dům, v té době jsem ještě neměli patro, a pozoroval ji zvenku skrz okno podobně jako jiné večery. Tentokrát jsem ji ale sledoval však s mnohem větším napětím a pamatuji si dodnes každý pohyb, který tehdy udělala. Když jsem doběhl k oknu, byla otočená zády ke mě. Sundala si župan, hodila ho přes židli, poté si přes hlavu stáhla kombiné a zůstala v podprsence a černých kalhotkách, na bocích velmi širokých, jaké se tenkrát nosily místo dnešních miniaturních. Rozpustila si vlasy, pohozením hlavy je protřepala a pak si rozepnula podprsenku. V tu chvíli se otočila směrem k posteli, a stála čelem k oknu. To se mi poštěstilo málokdy. Mohl jsem teď vidět každý detail a když odhalil svoje menší, ale pevná ňadra, byl jsem ve fanatickém vytržení. Doufal jsem, že ji uvidím i bez kalhotek, ale marně, nechala si je a oblékla si své oblíbené kožené kalhoty. Nechápal jsem, proč, myslel jsem, že se před spaním oblékne do svého županu... Pak se začala rozhlížet. Pochopil jsem, že hledá nástroj pro výprask a rychle jsem běžel do svého pokoje. Vlezl jsem dovnitř oknem, zavřel je a vzorně čekal. Sousedka, paní "teta", přišla asi po dvou minutách, změřila si mě a přísně řekla: "Protože odpovídám za tvou výchovu, splním svůj úkol pořádně a postarám se, aby ses z toho nedostal snadno. Výprask bude opravdu přísný, to mi věř. A napráskám ti touto rákoskou! "řekla a v její ruce, doposud schované za zády, se objevila dlouhá rákoska, kterou občas používala ke klepání malých předložek. Rád jsem ji při tom pozoroval a představoval si, že jsem tou předložkou já.. .A teď konečně dostanu touto rákoskou napráskáno. Okusil jsem už několik výprasků od otce, ale všechny jsem dostal přes trenýrky, vařečkou nebo páskem. Pokorně jsem se zeptal: "Paní teto,kolik jich dostanu..?" Usmála se a řekla:" No,co já vím, obvykle se vyplácí pětadvacet..a když to bude málo, vysázím ti dalších pětadvacet. .co říkáš, snad to vydržíš, vždyť už jsi skoro chlap.." žertovala paní sousedka a pohrávala si s rákoskou. Pak ukázala na stůl. "Sundat kalhoty a ohnout.. pěkně se polož na bříško..ták..vystrč na mne ten zlobivý zadeček a pěkně drž!" Ohnula mne a přejela mi rukou po vysazené zadnici. Musela cítit,j ak jsem se zachvěl, ale ona jistě neznala pravý důvod. Její ruka ne mém pozadí mne silně vzrušovala ... Náhle jsem vyhrkl, zda bych nemohl dostat nejprve výprask rukou. "Dobře, i když takhle to bude bolet tebe i mě," souhlasila po kratším přemýšlení. "Rákosku si nechám v záloze pro další výprask. Je ti jasné, že takto musíš dostat výprasky dva?" Položila rákosku na podlahu, posadila se na židli a vyzvala mě: "Výprask rukou se lépe udílí v jiné poloze.. ohni se přes moje kolena. Ruce natáhni, nohy také a špičkami se opři o zem."Udělal jsem, jak mi řekla, a když jsem na ni položil, létal jsem kdesi ve výšinách neskutečného vzrušení, které na mě muselo určitě být patrné. Cítil jsem kůži jejích kalhot, teplo jejích stehen a vůni parfému. Levou rukou mne pevně objala v pase a pravou mi hladila zadek. "Jsi připraven na výprask..chceš dostat ode mne napráskáno..mám ti nyní napráskat?“Ano, tetičko," odpověděl jsem. Začala mě vyplácet. Její rány byly velmi něžné. Pravidelně střídala půlky a zasazovala na ně údery, které štípaly, ale ne tak moc, abych si přál jim uniknout. Pak mne plácala přesně doprostřed,do místa, kde mě to začalo náhle velmi vzrušovat. Počítala rány a občas mě pohladila po zadku. Nespěchala. Jakoby chtěla výprask co nejvíce protahovat... Po patnácté ráně výprask přerušila a začala mi masírovat obě půlky. "Myslíš, že výprask stačí?", zeptala se a hladila mou spráskanou zadnici. Cítil jsem, že se mi to líbí… "Mám dostat pětadvacet,"řekl jsem. "Správně..tak dokončíme výprask.." protáhla paní "teta" a vysázela mi dalších deset ran s většími mezerami mezi nimi. Byl jsem v extázi. Když dopadla pětadvacátá, poručila, abych se zvedl a opět se ohnul přes stůl. Rychle jsem zaujal přikázanou polohu, aby nezahlédla stopy mého vzrušení... "Už mě moc pálí ruka," řekla a zvedla rákosku. "Teď tedy slíbených pětadvacet mou rákoskou! Pěkně vysaď zadeček a drž! Stoupla si za mě, rozkročila se a rákoska dopadla se zasvištěním na můj zadek. Štíplo to-ale ne moc. A opět. Sázela mi je na vysazenou zadnici, počítala rány a silně oddechovala. Neušlo mi, že mne záměrně nevyplácí příliš silně. V zrcadle, které stálo vedle stolu jsem ji mohl pozorovat ze zadu. Vždy, když se rozpřáhla, prohnula se v zádech a pak, jak její ruka švihla, zavlnila se její statná zadnice v lesklé kůži... Jako ve snu jsem přijímal její výprask. Když skončila, zvedl jsem se, musel políbit její ruku a poděkovat za trest. Všimla si mého vzrušení, ale krom malého pousmání nedala nic znát. Šli jsme spát, ale nemohl jsem usnout. Dotýkal jsem se svého červeného pozadí a myslel jsem na tu, která se o ně zasloužila. Hlavou se mi honila směs myšlenek, tužeb a pocitů vyvolaných exekucí. V mých představách se stále vracel obraz její zadnice v kožených kalhotách spolu s potěšením, které mi přinesl lehký výprask její rukou, i těch dalších pětadvacet rákoskou.. Cítil jsem se opravdu provinile pro podvedení mojí hodné"tety" Nechtěl jsem se přiznat, ale cítil jsem, že toužím po dalších výprascích. Chtěl jsem ji vidět v roli opravdové vychovatelky. Nad ránem jsem šel do jejího pokoje a zalezl jsem k ní pod deku (tohle se mi v té době ještě povolovalo, jelikož jsem se teprve blížil začátku puberty). Řekl jsem jí, že se musím k něčemu přiznat, že její výprask mě skoro nebolel a že jsem jí zalhal, protože mě rodiče nevyplácí rukou, jak jsem tvrdil, ale různými nástroji včetně kožené plácačky. Dlouho se na mě dívala, možná pět i více minut, hlavu měla podepřenou rukou a o něčem přemýšlela. Nakonec s úsměvem řekla: "Považujme včerejší výprasky za rozcvičku. Dnes večer budeme pokračovat. Teď běž spát."Nemusím ani říkat, že jsem stejně moc nespal, ve škole jsem nedával pozor, a v myšlenkách jsem se toulal někde úplně jinde. Po večeři a umytí nádobí mi teta nakázala: "Odnes židli z kuchyně do svého pokoje, svlékni se do trenýrek a čekej před ní. "Udělal jsem to, tentokrát jsem se choval i vzorně a nešel ji pozorovat. Po chvíli přišla za mnou, tentokrát se nepřevlékla a zůstala ve svém černém, saténovém županu. Přísně si mě změřila a nakázala mi, abych si stáhl trenýrky a ohnul se přes stůl. Ohnul jsem a teta si postavila židli ze strany stolu. Nohy mi sevřela mezi svá kolena a levou mi přitiskla k desce stolu. Přejela mi po vysazené zadnici koženou plácačkou a začala vyplácet. Ani to moc nebolelo, spíš příjemně pálilo. Vysázela mi jich asi patnáct .....a náhle jse ucítil její levou ruku na přední straně mých stehen...pomalu stoupala výš až se lehce dotkla podbříšku..Neustávala ve výprasku.Náhle mne lehce chytila za pytlík a přerušila vyplácení, Řekla, že mi musí rukou ochránit přirození,aby mě přes něj náhodou neplácla..Musela cítit, jak se mi to líbí.. A pak opět pokračovala ve výprasku a počítala rány. Nemohl jsem si pomoci a rukou jsem si začal hrát s ptáčkem…Určitě jí to neušlo a ještě více si mne levou rukou přitiskla na klín. Práskala mě a přitom vzrušeně počítala. Začal jsem se třít o její stehno... Při tom stále pokračovala v sladkém a nádherném výprasku. Občas výprask přerušila, hladila mi zadek a pak opět pokračovala ve výprasku... Když mi jich vysázela slíbených pětadvacet, přestala s výpraskem a udýchaně se zasmála.. Sundala mne, podívala se na moje stojící mužství jemně mi ho otřela kapesníkem. a plácla mě po spráskaném zadku. "No vidíš, kdo by to řekl, že se nám oběma ten výprask tak zalíbí," pravila teta vesele. "Tak teď hybaj umýt a spát. A zítra ti pěkně napráskám znovu, to se těš!" A já se těšil.!! Teprve po letech mi vše došlo…sousedce se to prostě líbilo…a já jí to ani dnes nemám za zlé…jen mi občas takové ,,výchovné“naplácání chybí… Ale kde mám najít spřízněnou duši, která by to pochopila a občas mi, alespoň malinko, zahrála „paní sousedku“.? .Je to velmi těžké někomu se s tím svěřit…i když v podstatě jde jen o nevinou hru. A tak mi to občasné naplácání velmi chybí.


Žádné komentáře:

Okomentovat