8. 5. 2010

Byl to pracovní úraz

Náš náměstek Jarda byl opravdu pěkný chlap. Byl vždy k ženám zvláštním způsobem ohleduplný a velice taktní. Bylo na něm znát, jak rád by si s nějakou zaskotačil, jenomže opratě, které pevně třímala jeho žena Vlasta, se mu tvrdě zařezávaly do kůže. Hltal pohledem obnažené nohy kolegyň a zasněně rozdělování denních úkolů. Pak rychle a plaše pohlédl na svoji sekretářku Jitku, která byla jeho švagrovou a bylo po všem. Vlasta věděla moc dobře co dělá, když nasadila sestru do jeho kanceláře. Než se totiž Jarda oženil, přezdívalo se mu "obecní pomrdný". Skulinka se ale přece jenom našla. Ačkoliv střežen a bedlivě hlídán, byla jsem to já, která ho dostala. Dusal po ulici, obtěžkán igelitkami s nákupem. Vrazil do mě tak, že mě málem poslal k zemi. "Omlouvám se, Anetko, já vás vůbec neviděl". Slova z něj jen padala a mě napadlo, že bych mohla využít situace. "Teď mě budete, Jaroslave, muset doprovodit až domů, kotník mě bolí, že se na něj nemůžu ani postavit. Doufám, že máte aspoň chvilku čas". Plaše se rozhlédl, mrknul na hodinky a mávl na taxík. Šlo to jako po másle. Při kávě zkoumal poraněný kotník, hladil ho a jeho ruce se sunuly výš a výš. Vrhnul se na mě jako vyhladovělé zvíře. To, co se mou prováděl, bylo neopakovatelné! Píchal jako šicí stroj a jeho ruce dováděly na mém těle stejným spůsobem, jako to dělávali kluci na základce. Nemohl se nabažit. šeptal mi do ucha, že tohle strašně moc potřeboval. Vlasta mu dávala jen za odměnu, nároky a úkoly byly stále vyšší. Druhý den si mě zavolal do kanceláře. Jitku předtím poslal na poštu a tak jsme měli skoro hodinu čas pro sebe. Rozepla jsem mu kalhoty, klekla si a s chutí ho začala uspokojovat. Kňučel jako štěňátko, už už to vypadalo, že mě za moji snahu odmění nefalšovaným vaječným koňakem, ale najednou se mi vyškubl. Položil mě na stůl, roztáhl nohy a poskytl mi stejnou rozkoš. Lízal něžně sál jak motýl nektar r rozkvetlého květu. Když zasunul prsty do mokré dírky mé lasturky, propadla jsem se v báječném orgasmu. Znovu jsem si klekla a vzala jej do úst. Přidržoval mě za vlasy a jemně přirážel. Úd mu ještě více ztuhl a já očekávala první příval semene. Místo toho se ozvalo zaklepání, rozlétly se dveře a v nich Jitka. On ve snaze zachránit co se dá prudce škubl zipem a chtěl jít sekretářce vstříc. Jenže o mě zakopl a padl rovnou na obličej. Spravili mu jej dva stehy do obočí a já přišla o pramen vlasů. vše se odehrálo tak rychle, že si Jitka dodnes myslí, že se mi zvrtl kotník a Jarda přese mě přepadl.

Žádné komentáře:

Okomentovat