24. 5. 2010

Těžkej nářez!

Na holkách, který šílí po heavy metalu, fakt něco je. Píchat umí jako bohyě a nevadí jim ani čurák v prdelce...!
Seděl jsem nedávno v jednom místním baru. Bylo tam pusto a prázdno ať na jedinou kočku. Měla nakraťoučko střižený blonďatý vlasy a na sobě metaláckej vohoz. Prostudoval jsem si ji podrobnějc. Byla bytelně stavěná, ale ne tlustá a dost vysoká. Na ženskou skoro až moc, ale kvůli tomu byla zvláštním způsobem ještě přitažlivější. Měla na sobě černý kožeňáky, černou koženou bundu a na nohou boty se strašně tlustýma podrážkama. Protože já taky pařím v jedný kapele heavy, vstal jsem a přesunul se k ní. Bylo mi jasný, že budeme oba dva na stejný vlně - a taky že jo. Jenom jsem v duchu vyjek, když jsem si všim, že má pod bundou jenom mrňavou koženkou podprdu, z který se valily obrovský kozy. Chvíli jsme dali řeč a pár pivek. Řekla mi, že se jmenuje Olga a že je původem Ruska. Docela nedávno že se chytila tady. Poněvadž v Moskvě studovala češtinu, mluvila jenom s docela slabým akcentem. Pozvala mě k sobě, a jen jsem vrazili do jejího bejváku, pustila cédéčko s Maidenama. Věž řvala na plný pecky, když se vyloupla ze svejch koženejch sračiček. Neměla na sobě kalhotky a buchtičku si nejspíš vyholila ještě ten den ráno. Vypadala fakt až dětsky. Stál jsem tam a hltal jsem ji očima. Najednou ke mně Olga přeběhla, padla přede mnou na kolena a rozepnula mi kožený kalhoty, Vytáhla na světlo denní mýho polotuháka a párkrát ho na zkoušku pohonila, než si ho zasunula do černě nalíčený pusy. Kouřila mě a honila současně a druhou rukou mi hnětla, dokud jsem neměl mezi nohama dynamiťáka. Aniž pustila mého betonovýho kožeňáka z pusy, zbavila mě bot, kalhot i slipů. Teprve potom ho vyplivla, lehla si na bílou kožešinu a řekla: "Tak pojď a ukáž se, drsňáku!" Roztáhla silná stehna, já jsem se jí mezi ně vmáčknul, nasadil jsem jí žalud na škvírku a vsoukal jsem se do mokrý píči. Vášnivě jsme se políbili a naše jazyky se propletly, když jsem ji začal rytmicky mrdat a současně masírovat horký dudy. Po chvíli se Olga zpodemě vysoukala, hodila si nohy na ramena a zachrčela: "Chci, aby si mi to udělal do zasku!" Pomalu, ale neodbytně jsem se jí zarazil do zadní dírky. Olga funěla jako lokomotiva, hlavu zvrácenou a pusu dokořán, a vychutnávala si vláčnou jízdu mýho pístu ve svý kakaovce. Píchal jsem ji do zadku, dokud jsem neucítil, jak se moje dávka hrne k východu. Rychle jsem se vytáhl Olze z prdelky, ona mě popadla za vibrující péro a párkrát ho zuřivě pohonila. V tu ránu jsem jí zlil břicho horkou štávou. Roztírala si ji blaženě všude možně, a pak řekla: "Lehni si na záda. Hned jsem u tebe." Vstala a šla vyměnit kompakt. K mýmu překvapení vybrala starýho dobrýho Hendrixe. Začala se svíjet do rytmu a kozy jí jenom poskakovaly nahoru dolů. Rozkročila se nad mým obličejem, zakroužila širokými boky a poklesla na mě naběhlou, otevřenou píčou. Když si pak klekla, předklonila se a vcucla si do pusy můj ulepenej kolík. Hulila ho tvrdě a musím uznat, že fakt byla super. Zajížděla si mou násadou až do krku a já jsem jí zatím lízal a žužlal voňavou šťavnatou kundu. Najednou se ode mě Olga odtrhla, posunula se nad můj klín a nabodla se na mýho tuháka. Chvilku ho měla v sobě jenom na krajíčku a rytmicky mi ho honila, a pak na něj ztěžka dosedla a já měl dojem, že jsem ho strčil do pece. Olga se na mně rozjela a předklonila se, abych jí moh hníst a lízat kozy a žužlat bradavky. Zabořil jsem jí obličej mezi dudy ve chvíli, kdy jsem dorazil na vrchol. Zatímco jsem do ní pumpoval žhavou lávu, Olga se ke mně prudce přirážela a zakrátko mě dohonila. Řvali jsme slastí tak, že jsme málem přehlušili ječící kytaru starouše Jima. Když jsem od Olgy ráno odcházel, sotva jsem pletl nohama, jak ze mě vysála všechnu mou šťávu. Nu což, řekl jsem si jako bohatýr, do večera se nastřádá. 

Žádné komentáře:

Okomentovat