1. 4. 2010

Všem, kterých se to týká

… moc se mi líbí v té své kratičké sukýnce, jež jí zahaluje pevný zadeček uvězněný v krajkových kalhotkách. Že má krajkové kalhotky béžové barvy mi prozradil přítel vánek. Ve chvíli, kdy vyhazuje kousky pečiva rackům kroužícím na řekou a natahuje se při tom na špičkách co nejvýše, můj přítel vánek jí nadzvednutím sukýnky odhalil půvabné pozadí. To se mi ukáže jen na malý okamžik, ale vánek je tu zas a zas a ona krmí a krmí. Hezké – moc.
Už neposkakuje. Škoda. Došly jí rohlíky. I tak je co obdivovat. Úzká lýtka, pevná stehna, štíhlý pas zahalený v přiléhavém tričku a opálená ramena vykukující z pod dlouhých rudých vlasů.
Pozor, otáčí se. Zvedá hlavu a nastavuje svou tvář sluníčku. Nemohu od ní odtrhnout oči. Milý obličej. Růžové tváře. Smyslné rty. A ta ňadra! Jsou boubelatá, pevná, dmoucí, zakončená tvrdými bradavkami. Ne, není vzrušená, určitě ne. Na vině je říční chlad. Jak šlechetná je příroda. Hladoví racci. Vánek. Sluneční paprsky. Říční chlad. Jo jo, ten říční – trčící bradavky…
Čumím na ni. Oči mám vyvalené jak tenisáky a v otevřených ústech mi bzučí moucha. Všimla si mě. Sedím na lavičce a nemůžu se ani pohnout. Jen pomalu zavírám ústa. Moucha stačila vylítnout. Mít u sebe knihu, nebo noviny, mohl bych předstírat, že jsem náruživý čtenář. Zatím tu sedím jen tak v triku a kraťasech. Šel jsem se jen projít. Hodit „čučku“ na řeku. Všichni někde na prázdninách. Je čas dovolených a tak …
„Ahoj. Můžu si k tobě přisednout?“ Lapu po dechu. Stojí přede mnou – ONA.
„Jooo jasněěě… JeJeJen si sedni,“ do prdele proč tak koktám.
„Dík. Jmenuji se Mirka. A ty?“
„Promiň. Já jsem Jirka.“
„Líbím se ti Jiří – viď?“
„Ano – líbíš a moc. Je to na mně vidět?“
„No, na tobě ani ne, ale na tvých kraťasech?“
Zrudl jsem studem při pohledu na svůj tuhý penis, po kterém se proháněly sluneční paprsky. Než jsem stačil cokoli udělat uchopila Mirka můj vyčnívající úd do hebké dlaně vzdychám slastí, jež mi projíždí celým tělem. Doposud mě neměla žádná žena. Jen má vlastní ruka a pravidelná onanie nad akty sličných žen mi odpomáhala od spermií naducaných v pytlíku. A teď  taková krásná holka drží můj tvrdý klacek. Jemně stahuje předkožku a něžně si pohrává s plným pytlíkem, krásně si se mnou hraje. Kleká si přede mne. Krví nalitý žalud mizí v Mirčiných teplých ústech. OCH. Olizuje ho hebkým jazykem. Už to nemůžu vydržet. Křečovitě svírám lavičku. Můj tvrdý úd opouští Miruščina ústa. Je hodně tvrdý, trčí do výše a cuká sebou. Mirka ho začíná nelítostně honit oběma rukama. Mohutný výstřik semene dopadá na její rozvášněnou tvář. ÁÁÁCH. Jak slastný to pocit! V dáli slyším zvony.
…Bim – Bam… …Bim – Bam…  , ale to není Bim – Bam  to je BZZzzz. To nejsou zvony. To je budík! Musíš do školy. Držím se za penis po kterém mi stéká semeno – onanuji. Rozkoš odeznívá. Před očima mám stále svou krásnou Mirku. Její dmoucí ňadra s trčícími bradavkami, úzký pás, pevný zadeček a v krajkových kalhotkách vlhkou kundičku.
Až ji jednou potkám a já ji určitě potkám – pak jí z hezké tváře slížu své horké semeno. Strhám z ní kalhotky a ošoustám ji hebkou pipku dokud nedosáhne vrcholné slasti!!!
… už aby to bylo …

Žádné komentáře:

Okomentovat