24. 4. 2010

Patnáctka

Dělal jsem v cykloservisu. Opravoval kolo a protože už bylo k večeru, chtěl jsem zavřít a jít domů. Dodělal jsem práci a pouklízel, když v tom přišel poslední zákazník. Vlastně zákaznice. Katka. Byla to dcera mého kamaráda, která přišla, abychom jí seřídil přehazovačku, protože nějak podezřele cvaká. Katku jsem znal už dlouhou dobu, tedy spíš jejího otce, který byl můj dlouholetý přítel a s nímž jsem jezdíval na kole na vyjížďky. I když byl starší než já, byli jsme dobří kamarádi. asi před čtrnácti dny jsme seděli v hospodě, pili pivo a k večeru tam došla i ona, Katka. Něco mu řekla a odešla zas pryč. Karel pak začal uvažovat nad tím, jak rychle letí čas, že vlastně ten den má Katka patnáct let. Že už má zkrátka občanku. Zavěsil jsem tedy její kolo na montážní stojan a začal ho spravovat. Bavili jsme se o všedních věcech, tak, jako dva staří kamarádi a přitom jsem měl puštěný magnetofon, kde hrála skupina Semtex. Bavili jsme se tak delší dobu, už jsem to měl skoro hotové, když se z kazeťáku ozvala písnička "já už jdu, jdu, jdu, už jsem zase hotový," zkrátka písnička o úchylech, o deviantech a podobných lidech. Zrovna tam byla sloka: "Já prádlo z žen strhávám a pak jej očichávám." Katka se tomu začala hrozně moc smát. "Moc se nesměj," řekl jsem ji. "Já su taky deviant." Začala se mým slovům znovu smát. "Ty ne, ty takový nejsi." "Ne? Vážně? Tak ti to hned ukážu." Přistoupil jsem k ní. Měla na sobě jen takovou půl košili, co se teď nosí, tak jsem jí rozepnul knoflíčky a zeptal se: "Mám pokračovat dál?" "Ano." řekla zasněně. Pohlédl jsem na ni. Vypadala teď úplně jinak, než jak jsem ji znal. Uvědomil jsem si, že z malé holky je už kus ženské. Byla už vyspělá a vypadala hrozně krásně. Začal jsem ji pomalu vysvlékat a stáhl jí košili dolů. Zarazil jsem se a podíval na své ruce. Všiml jsem si, že je mám hrozně špinavé od kolomazi. Řekl jsem jí ať počká a umyl si je v umyvadle. Díval jsem se na ni při umývání a zpozoroval, že je z toho mého svlékaní vzrušená. Podle toho, že se začala chovat úplně jinak, jsem zjistil, že je snad do mě zamilovaná, nebo něco takového. Přistoupil jsem k ní a díval se na její prsy. Taková ta krásná dívčí ňadra, jak je měla v podprsence, taková hezoučká, něžná. Rozepnul jsem jí podprsenku a vzal je do ruky. Pohlédl jsem jí do očí a zašeptal: "Netušil jsem, že jsi taková krásná." Přitiskla se ke mně a políbila mě. To byl ten pravý impuls. I když jsem byl asi o deset let starší než ona, sevřel jsem své ruce za její hlavou a začali jsme se dlouze líbat. Vášnivě líbat. Chodil jsem sice v té době s jednou holkou, ale tahle malá mě strašně vzrušila. Líbali jsme se horce a vášnivě, i když z její strany trochu neohrabaně, ale pak jsem se začal rukama věnovat jejím prsům. Hladil jsem je a mačkal. Posunul jsem ji k pracovnímu stolu a opřel ji o něj. Jak tak byla opřená, sklonil jsem se nad její ňadra a přestal ji líbat, ale začal lízat dvorce jejich bradavek a ústy sál vztyčené hroty. Vzdychala a sténala blahem a já její vzrušení jen umocňoval. Cítil jsem, jak mou hlavu tiskne víc k ňadrům a tak jsem neváhal a rukou ji zajedl do kalhotek. Měla ještě ty krásné růžové dívčí kalhotky s květinkami a já rukou zajel dovnitř a prsty projížděl po uzounké štěrbince pod hebkým ochlupením venušina pahorku. Přejížděl jsem ji takhle přes štěrbinku a pak se zastavil u poštěváčku, který jsem lehce dráždil. A ona úplně vyvracela hlavu a vzdychala blahem. odtud jsem se pak snažil dostat do její jeskyňky. Strčil jsem do ní jeden prst. Byla tak nádherně uzoučká a nevytahaná, bylo to úplně něco úžasného. Ale daleko jsem se s ním nedostal. Zjistil jsem ,že je ještě panna. Zahýbal jsem prstem v její svatyni lásky, aby se uvolnila. Vytáhl jsem jej ven a zkusil tam strčit prsty dva. Po chvilce se mi to podařilo. Zahýbal jsem jimi uvnitř jejího lůna a cítil, jak mi vlhnou. Začala se silně vzrušovat. Hlavu měla zakloněnou a zrychleně dýchala. Poklekl jsem před ní a pomalu stahoval kalhotky z pasu dolů. Přede mnou se objevila touhou se třpytící lasturka, krásně růžová, mírně ochlupacená, jak mívají velmi mladé dívky. Celou jsem ji vysvlékl, až na ni zůstaly jen ponožky a tlakem rukou na stehna jí rozevřel doširoka nohy. Vrhl jsem se jazykem na její lasturu, lízal ji a prsty roztahoval stydké pysky. Laskal jsem poštěváček a občas vjížděl do jeskyňky. Laskal jsem poštěváček a občas vjížděl do jeskyňky, kde jsem cítil její mírně slanou chuť, jak byla vlhká touhou. To všechno tak dlouho, dokud nedostala orgasmus. Svíjela se skoro v křeči na pracovním stole a já ji v tu chvíli, kdy povolily stahy, strčil do pochvy tři prsty najednou. Teď už jsem věděl, že je připravená. Položil jsem žalud na okraj její kundičky, lehce jím zakroužil na poštěváčku a pak jsem vnikl za okraj její jeskyňky, až se žalud dotkl panenské blány. Pak jsem se kousek vrátil a prudce přirazil. Zasténala bolestí, ale to ji po chvíli přešlo, když jsem s ní setrval a líbal ji na ústa a hladil na ňadrech. Když jsem začal přirážet, na stole pod ní se objevilo několik malých kapiček krve. Začal jsem přirážet proti ní a za chvíli se její steny bolesti začaly proměňovat ve sladké vzdechy slasti. Začala se jí tahle bohulibá činnost líbit čím dál víc a víc a já přirážel už v docela solidním tempu. Stůl pod námi vrzal a praskal a hrozil tím, že se proboří, ho ho rozbijeme. Vrážel jsem svůj pyj do lastury, a aby z toho měla co nejvíc, dráždil jí poštěváček prsty. Hrozně moc se jí to líbilo. Mně taky. I když nebyla vůbec aktivní a nepřirážela, mě zase šíleně vzrušovalo to těsno, obklopující mého ptáka. Bylo to ale dost nepohodlné, takže jsem zastavil a sundal ji ze stolu. Obrátil jsem ji proti stolu a zaujal polohu zezadu. Přiložil jsem ji ptáka na okraj pochvy a i když byla báječně úzká, poměrně lehce jsem do ní vnikl a tak jsem začal přirážet. Ze začátku jsem pomalu a polehoučku, ale pak jsem přidal na intenzitě, až jsem jí ho tam zasouval až po kořen. Jí se tahle "zvířecí poloha" moc zamlouvala, takže jsme takhle zůstali až do konce, do mého vrcholu, když jsem toho svého chlapáka vytáhl na poslední chvíli ven a nastříkal ji semeno na záda. Byla z té soulože celá hotová, celá vysílená. Oblékla se a přitiskla ke mně. Objal jsem ji a ona se mi se slzami v očích a slastným úsměvem na rtech svěřila, že už několik měsíců nebo snad rok mě má ráda, že je do mě tajně zamilovaná a že tohle si vždycky představovala, i když ne v dílně, ale v nějaké romantické posteli s nebesy. Byl jsem rád, že jsem provedl další dobrý skutek, kdy jsem pomohl krásné dívce od tíhy panenství a ukázal jí to nádherné, čím dospělí lidé žijí. Sešli jsme se potom ještě několikrát, než si našla svého kluka a já jsem ji rád zasvětil do všech tajů milování, aby mu potom mohla přendat všechno, co se naučila a on jí za to byl určitě hodně vděčný. Musím uznat, že to byla hodně učenlivá žákyně a velmi ráda chodila na mé kurzy. scházeli jsme se takhle třikrát týdně, vždy, když jsem měl odpoledne otevřený servis, aby ke mně mohla k večeru přijít, pokaždé těsně před koncem provozní doby, kdy jsme v servisu mezi koly provozovali tuhle nádhernou činnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat