11. 2. 2010

I v tomto věku

Dokonce ve věku 24 let dostávám nasekáno od svého manžela. Začalo to již, když jsme se seznámili, tehdy to byla spíše "legrační zábava", a já se s radostí toho účastnila. A i v manželství to nepřestalo a já občas dostala trochu naplácáno, když si myslel, že si to zasloužím. Ale nikdy jsem nedostala na holou.

Po svatbě jsme měli vlastní dům a s námi bydlela i starší dáma, která byla v domě Jamieho (mého manžela) od jeho dětství. Emmy, tak se jmenovala, měl každý rád a já nebyla výjimkou. Byla jsem ráda, že žije s námi v domácnosti a mohla mi v začátcích pomáhá.

Když poprvé v její přítomnosti si mě Jamie položil přes kolena, bylo to ještě jako hra, žertem, a naplácal mi, cítila jsem se hrozně potupena. A když mě pustil, vztekle jsem vyběhla z místnosti. Nebylo to na holou, ale já měla pocit, že naplácání je cosi přísně soukromého a nemá to nikdo jiný vidět. A když večer přišel do ložnice, nebrala jsem si žádné servítky a ostře jsem se na něj obořila. Byla jsem jen v tenké noční košilce. Ale on nepohnul brvou, popadl mě a já poprvé dostala nasekáno na holou. Kroutila jsem se a ječela nad tou drzostí, že ten muž, který je můj manžel, se takhle zachoval. Nemyslela jsem, že by se toho odvážil, ale on ano, a tentokrát můj zadek pálil jako čert, když mě konečně pustil. Byla jsem jak chycená kočka, štěkala jsem na něj a odmítla veškeré něžnosti tu noc. Ale on usnul mnohem dřív než já. V noci se mi to rozleželo a mé pocity přešly různými stadii hanby, pokoření, rozkoše a vášně, sotva jsem mohla věřit svým smyslům. Ale cítila jsem se celá vzrušená, když jsem si vyvolávala tu scénu, kdy mu ležím přes koleno, on mi vyhrnuje košilku a jeho silná ruka mi dokazuje, kdo je pánem v domě. A to se přidalo ke vzpomínce, jak jsem ležela již dříve natažená přes jeho koleno i před Emmy. Trochu jsem měla i na sebe vztek, ale na druhé straně jsem byla pyšná, že mám takového manžela, že dokáže nedbat na mé protesty a že nezměkne a že se zachová jako muž, který ví a který mi dokáže ukázat, k čemu je holý zadek.

Tak jsem spolkla svou hrdost a ráno přišla dolů a dělala jakoby se nic nestalo. Ani Emmy o tom nemukla a tak to bylo zapomenuto. Po 14 dnech jsme se dostali s Jamiem do nějakého hloupého sporu, já mu chtěla dokázat, že mám pravdu, on mě, že se mýlím. To mě dopálilo a byla jsem trochu hubatá a drzá. A tu jsem se, opět v přítomnosti Emmy, ocitla přes jeho kolena , plně oblečená. A tentokrát mi napráskal rukou dost citelně. "Přiznej, žes neměla pravdu a omluv se!" "Ani nápad!" řekla jsem energicky, i když jsem si byla vědoma, že mu ležím přes kolena a Emmy je přitom. "Svléknu ti je!" pohrozil. - "Jamie, to by ses neodvážil!" vykřikla jsem. - "Omluv se!" a pevně mě uchopil. Nemohla jsem se ani hnout. "Máš poslední šanci říci lituji." - "Ne," odsekla jsem. - "Půjdou dolů!" - "Jamie, Emma je tady!" vykřikla jsem. - "O mě se nestarejte," zněl její tichý hlas. Ležela jsem tu, nevěřila té situaci, jak se vyvíjela. Tu jsem cítila, jak mi jsou staženy punčocháče i kalhotky dolů. - "Dobře, Jamie ... Lituji toho ... Omlouvám se, byla jsem v neprávu." Díky bohu, přestal. Kdyby pokračoval, shořela bych asi hanbou. Dostat nasekáno na holou před Emmy. A pak jsem vyběhla z místnosti v slzách. Věděla jsem, že bych tohle neměla dovolit, ale v hloubi duše jsem neměla námitek. Nahoře jsem se hned svlékla, projíždělo mnou ohromné sexuální vzrušení a toužila jsem, aby Jamie už přišel nahoru. Ležela jsem na lůžku na zádech s roztaženýma nohama. Přišel, pochopil poselství a vnikl do mě. Bylo to nádherně vzrušující, jako dosud nikdy. - "Už jsi to pochopila?" - "Ano, Jamie," vydechla jsem. - "Dobře. Protože když příště budeš ošklivá, tak ti slibuji, že ti stáhnu kalhotky i před Emmy a ukážu jí tvůj nahý zadeček a co dělám neposlušným mladým dámám." - "Aaaano, Jamie," sténala jsem vzrušením, zatímco mě hladil na citlivých místech.A pak se to stávalo. Před Emmy mi nasekal občas na holou a musela jsem se omlouvat a prosit za prominutí... A pak vždy bylo nahoře perfektní milování. Není to často, ale mé výprasky se dějí nyní pravidelně s tímto rituálem. Musím se převléci do noční košilky, sejít dolů, tam si ji svléci a pak dostanu řemenem (tawse). Emmy je vždy přítomna a mlčky se dívá, jak se můj zadek kroutí, škube, a pak musím stát ještě v koutě. Ale nevyměnila bych to za nic a je mi jedno, co si o tom cizí mohou myslet. Tohle přidává zcela nové rozměry k tomu, co se děje pak, když ležíme v posteli.

Žádné komentáře:

Okomentovat