11. 2. 2010

Šťastný nájemník

Když jsem byl v Brémách, bydlel jsem v podnájmu u jedné vdovy se dvěmi dcerami. 18 a 19 let, ale úplné ďáblice. Matka je trestávala rákoskou.

Jednou jsem je přistihl, jak házejí na mé auto kameny a líbí se jim, jak popraskává lak. Vyběhl jsem nahoru a žaloval jsem to jejich matce. - "Petro a Susi! Ke mně!" Obě dívky přiběhly, bledé, tušily, co je čeká. "Tak, kdo si to vymyslel?" - Mlčení. - "Tak dobře. Však vy mi to řeknete, až dostanete obě tucet rákoskou! Suzi, přines ji!" - Petra, starší, prosila, aby jí bylo odpuštěno, ale přede mnou se musela ohnout přes židli a dostala svých tucet, se spuštěnými džínami. Od horní části prdelky až nahoru na stehnech. Po poslední ráně vyskočila a držíc si rukama zadek, poskakovala po pokoji. Na řadu přišla Suzi. Ta už byla v pyžamu. "Tak ty kalhoty dolů. Nepoškodím takové drahé pyžamo!" řekla matka. Sue váhala, ale když dostala dvě facky, honem si je stála. Po osmi ranách rákoskou však vyskočila a tancovala na podlaze válečný tanec. - "Susi, pojď zpět, víš, že jinak začneme znovu od začátku. Ještě jsem tě nepustila!" - "Oh, mami, prosím!" Brečela a prosila. Slibovala, že už nikdy nic podobného neudělá. Ale její matka ji chytla a výprask pokračoval. "Mami, prosím, ne tak silně!" a začala se prát jako tygr. Ale matka jí strhla i kabátek a rákoska švihala stále rychleji. I přes nohy, záda i paže. Zadeček byl jedno naběhlé jelito vedle druhého.

Pak Petra zastavila tuhle bitvu: "Mami, Suzi za to nemůže tolik. Já začala, ona se zprvu jen dívala." - "Ty? A proč jsi se hned nepřiznala? Ale to si vypiješ! Svleč se kompletně!" Petra se zavzdychnutím se svlékla a pak přešla k židli a ohnula se zase přes ni. Zadek byl již pruhovaný od prvního tuctu. A matka zvedla rákosku a pokračovala. Kňouravě Petra naříkala, ale dostala další tucet. Pak byla kratší pauza. Pak mě matka poslala z místnosti, že to už není pro mě. Ale já slyšel Petřin nářek, i když jsem byl před domem.

Za několik dní jsem viděl obě dívky, jak jdou do školy. Pomalu a se ztrnulýma nohama. Nemám sice rád podobné výprasky, ale ten pohled na ty dva zadečky, jak dostávají rákoskou, byl vzrušující...

Žádné komentáře:

Okomentovat