11. 2. 2010

Výlet do Německa

Seznámil jsem se na Kanárských ostrovech s jedním Němcem, Hansem, byl jsem pak pozván na prázdniny k nim. Bylo mi 22 let.

Měli luxusní dům, otec byl majitel nočních klubů, matka Britta, elegantní, dobře vyhlížející dáma, a dvě dcery, Biarti , 19, ta už měla známost a byla pořád někde pryč se svým přítelem, a pak Petra, 18. Jednou jsem slyšel, jak matka, hlava domácnosti, ubalila pořádnou facku Hansovi, ten pak vyběhl z místnosti a držel si tvář.

Asi za 3 dny jsme byli s Hansem v pokoji, měli jsme výhled na celou chodbu. Petra byla v kuchyni. Najednou třeskot nádobí. Matka vyskočila a vběhla do kuchyně. Hádka. Hlasitý křik matky, omlouvavý, prosebný hlas dcery, pak plesknutí. Myslel jsem si, že Petra dostala podobnou facku jako nedováno Hans, a tím to skončilo. Ale za moment jsme oba viděli, jak matka energicky kráčí chodbou a vleče za paži dceru za sebou. Hans to komentoval: "Petra teď dostane na prdel!" A matka energicky zatáhla dceru do otcovy pracovny. Nechala naštěstí otevřené dveře, takže jsme s Hansem vše viděli. Petra se svalila na postel a brečela. Matka mi zmizela z výhledu, ale za okamžik se vrátila a v ruce měla nějaký černý široký řemen, později mi jej Hans ukázal, byl z gumy, asi 40 cm dlouhý a čtvrt palce široký. Zkusil jsem se s ním švihnout přes dlaň a bolelo to pořádně. Petra začala prosit, ale musela se postavit k čelu postele a ohnout se hlavou dolů přes ně. Nerozuměl jsem přesně, co se v němčině říká, ale viděl jsem, co se děje. Petra měla na sobě jen krátkou přiléhavou sukni, ta jí byla vyhrnuta až do pasu, pod nimi těsně obepínající kalhotky. Bílé. Ale i ty jí matka stáhla, dalo jí to dost práce, jak přiléhaly. A pak tam ležela dívka s nahým zadkem, vyšpuleným vzhůru. Petra říkala něco tichým hlasem, ale pak zdvihla matka tu gumovou věc a první dopadla s hlasitým prásknutím na dívčin zadek. Nikdy jsem neslyšel víc vzrušující zvuk. Petra vydala jen neurčité "Nggghng!" a třela si nohy o sebe jako při chůzi. Objevil se jasně rudý pruh. Další prásknutí, další neartikulovaný zvuk a zavrtění zadečku. Další, až jich bylo šest. Měl jsem největší erekci svého života. Dívka se kroutila a pak sténala hlasitě. Matka chvíli čekala a pak jí, tentokrát rychleji, naložila dalších šest. Petra ji kopala nohama, brečela hlasitě, a její zadek byl celý červený. Žádná jelita, jen rudá plocha. Měl jsem strach, aby nás matka neobjevila, jak koukáme, ani jsme nedutali. A dalších šest, teď měla dívka nohy trochu roztažené, zřejmě na matčin pokyn. Nohy roztažené a hlavu až na pokrývce. Brečela jako malé děcko, pěsti svíraly pokrývku. Pak delší pauza a dalších šest... Petra naříkala už hystericky, ale zůstala ve své poloze. Zřejmě byla na něco takového zvyklá. Pak matka něco nařídila, Petra dala nohy k sobě a teď jich dostala šest přes stehna. Dívka ječela už skoro v agónii. Nevědomky znovu roztáhla nohy a z její reakce bylo vidět, že tyhle jsou nejbolestivější. Nakonec matka odhodila gumový řemen a Petra se, brečíc, svalila na postel a zkroutila se tam. Zadek jedna rudá plocha. Matka pak opustila pokoj a zabouchla dveře...

K večeři Petra nepřišla. Druhý den však chodila, jakoby se nic nestalo. I sedala si bez větších obtíží. Chtěl jsem se zeptat, jak se cítí, ale nenalezl jsem k tomu příležitost...

Žádné komentáře:

Okomentovat